Vad f-n, har du inte bloggat?!

Utbrister maken från sängen med iPaden i högsta hugg.

Och nej, det hade jag ju inte. Det hanns visst inte med idag.

Men för er som liksom maken kommer till bloggen och utbrister ”Vad f-n har du inte bloggat!?” kan jag ge ett lugnande besked att jag återkommer imorgon (min morgon) med ett nytt inlägg om Hawaii med sisådär 16 bilder.

PS. Den skämtsamma, lite ironiska tonen kanske inte förmedlas genom text men jag kan lugna er, maken är en mycket trevlig ung man som inte piskar sin fru till att blogga, det gör hon av egen fri vilja med mycket glädje men ibland hinner hon inte. Men så får hon ett uppslag av sin make såhär på kvällskvisten 😉

Kram och god natt!

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Vad f-n, har du inte bloggat?!

  1. Annika skriver:

    HAHA, ja det TROR jag också. Att det är en trevlig ung man du har ;.))))
    Ser fram emot BOOOOOMB!!!!!!!
    Kram!!

Kommentera

