I knew there was a reason

……. to keep them. You can put stuff in them when you move😉

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till I knew there was a reason

  1. Lotta skriver:

    Eller hur😉

    Och nästa gång ni flyttar planerar vi det här med hjälp och så 😉

    Skönt att det gick bra med presentationen!!

    Håller tummarna att allt går smidigt idag också.

    Kram!!

  2. anna of sweden skriver:

    Jag håller med. Himla bra är de, de där påsarna.😉

  3. Anna skriver:

    Vilka påsar:-)
    Klart man måste spara dem!! Men är de inte för fina för att flytta med…du lägger väl inget alltför tungt i dem?!!!!!
    Önskar dig en kommande toppen vecka!
    Kram på dig! /Anna

  4. bortabrabloggen skriver:

    Lycka till med flytt och fix! Ser fram emot bilder sen när ni kommit iordning! =)

  5. Annika skriver:

    JUST det, och sen är det jättebra som re-cyklingpåsar om allt man ska återvinna inte får plats i plastlådan🙂
    MKT bra påsar alltså!!
    Kram!

  6. Anna skriver:

    Satt just på jobbet och tänkte att det är en fantastisk skjorta jag har på mig, som jag fick av dig. Surfade reda på vad den hette och upptäckte att det är en A&F och a) den kostar *trumvirvel* skjortan, och b) inga återförsäljare i Sverige :O

    Nu är jag avis på dina påsar🙂. Tusen tack för skjortan du gav mig! xoxo

Kommentera

