Ett oväntat inköp

….. stod maken för idag i Pescadero. Han försvann i en butik full av ”krims-krams”, även kallad inredningsbutik och när jag hittade honom var han i full färd med att välja ut en kvast. Här ser ni honom väldigt glad över sitt inköp och på väg till Blåkulla kanske? Fast han borde startat för en vecka sedan, det måste ta en faslig tid till Blåkulla härifrån på en kvast. Hans tanke är i alla fall att vi ska sopa vår nya uteplats med den.

Jag var mycket nöjd över att hitta en häst att klappa.

Så hittade vi ett fantastiskt vackert hus/lada/what ever.

Det var fantastiskt fint ljus så yours truly lämnade över kameran och poserade lite.

Det var några små glimtar från Pescadero. Kommer mera en annan dag, det är en av våra favorithålor längs Highway 1 på dagsutflyktsavstånd. Idag hittade vi även en mycket charmig getfarm. Inte illa! Där gick jag loss lite med kameran.

Hoppas ni njuter av påskledigheten! Kram!

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Utflykter och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Ett oväntat inköp

  1. Lotta skriver:

    Å vad härligt ni har det! Bra påskutflykt. Highway #1 är på min lista! Gillar speciellt huset/ladan/what ever😉

    Jag befinner mig ett konstant sockerkoma kan jag rapportera🙂 Påsk i Sverige gör mig glad och pirrig. Det har varit skönt och soligt, om än lite kallare än vad jag räknat med.

    Påskkram!!

    Lotta

  2. Anna skriver:

    God morgon från Skåne!
    Vilken underbar utflykt ni varit ute på! Den där getfarmen vill jag bra gärna se foton från!!!
    Ladan du visar är verkligen vacker. Älskar det nötta, matta träet.
    Här väntar en sväng till IKEA idag, ska bland annat köpa lite nya ramar.
    Önskar er en fin dag!
    Kram Anna

  3. Gabriella skriver:

    Ahhhh kvast och sopa nya uteplatsen😉 .. betyder att det är flytt på gång till huset vid tågstationen😉 ?! Er utflykt ser supermysig ut🙂

Kommentera

