Den inofficiella hemmafru-outfiten

Eller är det kanske den officiella? I alla fall i Palo Alto.

Nu har även jag åkt dit. Man ska inte prova de där kläderna för de är så sköna att man aldrig vill ta av sig dom (om man inte tittar på prislappen…).

Så nu fattas bara välmanikyrerade naglar, 4 barn och en SUV så är jag hemma. (Det är oklart om jag faktiskt behöver träna i kläderna?).

Mikaela intygade hur bra kvalitén var, köpte en tank top och gick till tåget och lämnade mig ensam i affären. Big mistake.

Så nu har jag en helt ny träningsoutfit; byxor, top, sport BH och tröja. Och med en sport BH som heter Ta Ta Tamer kan det ju inte gå fel. Alla vet ju att prestationen ligger i kläderna😉

Och allt började, vill jag bara påpeka, med att maken ville att jag skulle gå dit för att köpa en träningströja till honom…… (vilket jag också gjorde, bara att jag köpte lite mer).

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Shopping. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Den inofficiella hemmafru-outfiten

  1. Grattis till nya träningskläder!! Du kommer inte bli besviken – och JA, prestationen sitter i kläderna🙂 Idag ska jag prova min nya tanktop och jag blir väääldigt besviken om jag inte lyfter minst 1 lb mer än förra gången🙂 Ha en fin dag vännen! Kram.

  2. Gabriella skriver:

    När jag började läsa trodde jag först du köpt en onepiece hehehehehe😉 Det är klart att prestationen sitter i kläderna😉 Supersnyggt!

  3. bortabrabloggen skriver:

    Jag älskar LuluLemon! Bra investering an jag intyga, köpte byxor och top för snart ett år sedan, tvättar dem varje vecka och de är fortfarande lika fräscha! Kram och glad påsk!

  4. Anna skriver:

    Tjusigt!!! Också ett sätt att komma i påskstämning eller ska vi säga sommarform?!
    Kram Anna

Kommentera

