Tortyrredskap

Kopte dessa for nagra veckor sedan. Fy hundan vilken skillnad mot vanliga gympadojor som jag anvant innan! Jag sprintade som ett as och nu kan jag knappt ga. Charlie Chaplin-varning igen.

Nu ar jag pa vag till DMV for att forsoka fa ut mitt korkort som dom hallt gisslan i tva manader.

Wish me luck and happy Friday!

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Tortyrredskap

  1. Anna skriver:

    God morgon från Skåne!
    Full fart på dig med dessa på fötterna! Jag skulle behöva komma igång med längre hundrundor. Kanske idag?!! Jag får gratulera till lägenhetskontraktet- super härligt för er!!!!
    Tack för dina fina, omtänksamma kommentarer från Mallorca-inlägget! Det känns som ni alla var med på ett hörn. Jag längtar dit igen, men först sommar på hemmaplan!!!
    Nu vill sonen se Pettson på datorn….
    Ha en skön lördag! Vad hittar ni på?!
    Vi ska mest vara hemma och njuta av våren.
    Stor kram Anna

    • christinaskriver skriver:

      Hej!!
      Ja det blir verkligen full fart! Och när man ändå tränar så är det väl bäst 😉
      Tack tack, det ska bli skönt att flytta till något som inte känns fullt lika mycket som ett hotell 🙂
      Det kändes som man var med för du beskriver det så fint och bilderna var helt underbara!
      Det börjar klarna upp här så det blir nog en liten road trip ändå, maken ska kolla på
      kamera….. blir skönt att komma ut lite 🙂
      Kramar!

Kommentera

