Lines

Fotograf: Maken.

Modell: Bloggerska. Ikväll dödstrött efter en kväll med skola i San Francisco. Återkommer imorgon, ska svara på era kommentarer också! Ni är bäst!

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Foto. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Lines

  1. Annika skriver:

    Snygga lines, och snygg bloggerska och snygga bilder!
    Idag är du säkert pigg och REDO igen :-)))
    Kram!!

  2. Mia skriver:

    Trots trötthet, en väldigt söt bloggerska tycker jag! Avundas dig solskenet, här är det mer ”windy city”.🙂 Men jag känner det i magen, våren är på intåg.

    Kram!

  3. Jag vet inte riktigt var du hittade det där fina vädret. Jag måste ha blinkat just den minuten🙂 Du är hur som helst dödssnygg. And I like your stripes! Kram.

  4. Anna skriver:

    Så jätte fina foton på dig!
    Stor kram Anna

Kommentera

