Nämen

… vad tiden går fort. Hann ju inte ens blogga ordentligt idag. Jag som hade massa bilder att visa. Nåja. Har sprungit ärenden, köpt reseförpackningar, tvättat, tränat, funderat på vad jag behöver ha med mig hem. Hej och hå. Nu ska maken och jag mysa lite framför Mad Men, vi ska trots allt vara ifrån varann i över två veckor. Jag är hemma drygt en vecka och när jag sedan kommer hem är han på jobbresa.

Så bloggen får stryka lite på foten idag. Nu lite kvalitetstid och rufsa i makens hår 😉

En bild från helgen. Jag framför Palace of Fine Arts.

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Nämen

  1. Love in LA skriver:

    Fantastisk byggnad!
    Hoppas resan går bra hem 🙂

  2. Fourmum/Anette skriver:

    Det låter som en bra prioritering tycker jag 😉 Flyger du till Arlanda? Kram!

  3. Annika skriver:

    Vilken snygging framför byggnaden!
    Mad men håller Peter och jag också på att gå igenom nu, säsong fyra. Säsong fem drar igång snart.
    VAD jag älskar den serien!
    Lycklig resa, vännen!!
    Kramar!!

  4. Lotta skriver:

    Smart priority 😉

    Och ja, vilken snygging framför byggnaden!

    Om du inte bloggar innan resan Christina….safe trip!!!

    xx

  5. anna of sweden skriver:

    Trevlig resa!

    Kram!

  6. Duktiga Tjejen skriver:

    Hittade precis till din blogg.

    Det är så fint där! Var precis där i somras.

Kommentera

