Man måste bara le

När jag stod på stairmastern och svettades i förmiddags så kom en liten kolibri förbi. Den stod alldeles stilla i luften framför fönstret och det kändes som att den nog ville säga hej🙂 Så kom den tillbaka flera gånger till. Kanske undrade den vad det var för påhitt jag höll på med som står och trampar men inte kommer nån vart. Något som är säkert är att den behöver ingen stairmaster med den frekvensen på vingarna. Såg mycket jobbigt ut.

Önskar er, finaste ni en härlig helg! Här är det sommarvärme, folk badar i poolen och jag ska iväg och fika med en ny bekantskap!

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Man måste bara le

  1. Lotta skriver:

    Finaste du!

    En kolibri – ett bra tecken😉

    Kramar och ha en skön härlig helg!

  2. christinaskriver skriver:

    Ja jag tror det! Den var så fin🙂
    Kram och ha en skön helg du me!

  3. Anna skriver:

    Hej där!
    Kikar in för att lämna en liten lördagshälsning! Sitter i soffan med en massa levande ljus runtomkring. Är mätt och belåten efter mysig middag hos vänner i Lund. Fisksoppa med aoli och gott bröd till. Mums! Den lille sover sött, vovven kikar på tv:n!
    Ibland lämnar naturen de finaste av tecken till en. Just när man är mottaglig och kan de det fantastiska i det lilla. En kolibri som visar sig för just dig! Vackert!
    Njut söndagen!!!
    Kram Anna

    • christinaskriver skriver:

      Hej!
      Vad glad jag blir, alltid lika trevligt när du kikar in!
      Vad mysigt det låter. Fisksoppa med aoli är en av mina absoluta favoriträtter, finns det på menyn så blir det ofta det🙂
      Ja det var vackert, dom är så otroligt fina och jag blev verkligen på bra humör fast jag tränade😉
      Kram!

Kommentera

