Hittade denna i San Fran

Pa vag hem fran kursen. Idag har vi lart oss mer om Twitter. Har lekt med det i nagra veckor nu och jag gillar’t!

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Hittade denna i San Fran

  1. anna of sweden skriver:

    Härlig bild! Och grattis till att du lärt dig gilla Twitter! Så långt kom aldrig jag …😉

  2. Annika skriver:

    Aha, kul…Nej twitter är inget för mig. Tror inte jag kommer att börja, och inte heller följa…
    Men stort är det ju!
    Kram!

    • christinaskriver skriver:

      Det är riktigt bra om man har ett företag, ska promota sig själv eller som jag, vill lära mig marknadsföring. Det är mest det jag använder det till, följa intressanta personer som jag lär mig av. Men jag är förvånad över hur trevliga och snälla alla är🙂
      Kram!

  3. Lotta skriver:

    I left my heart in San Francisco…eller hur var det nu😉

    Twitter är inte min grej heller…men man vet ju aldrig. Steg ett är att komma ihåg log in och om man inte kommer ihåg det att det finns något enkelt sätt att få den informationen via mail eller att det går att ändra password men jag har inte lyckats so far….eller så är det jag som inte kan det här😉

    Kram!

  4. Alltså, nu kanske jag också måste ta upp mitt döda twitterkonto.
    Vad heter du där? Kanske jag ska börja stalka dig🙂
    Ha en fin dag! Kram.

  5. Anna skriver:

    Inget twittrande hos mig!!! Fullt upp med bloggande!!
    Så mysigt med en dag i San Francisco!!!
    Kram Anna

Kommentera

