Happy Valentine!

Jag firar med att nysa, tupplura och plugga. Ska snart sätta mig på tåget till San Francisco för min marknadsföringskurs. Vår lärare skickade ut ett ursäktande mail om att det inte var hans idé att lägga kursen på Alla hjärtans dag. Men att han sparade pengar åt oss så vi kunde gå på restaurang med vår käresta en annan dag då priserna var tillbaka på normal nivå. Passar mig utmärkt. Jag är ett stort fan av kärlek och romantik så varje dag som hyllar det är fantastisk. Men……

Jag behöver inte köpa rosor till dubbelt pris, trängas i en full restaurang och få medioker mat och ha en obekväm korsett med hjärtan på för att visa hur romantisk jag är.

Vad jag vill göra är att skicka lite extra kärlek till er läsare. Utan er, ingen blogg. Tack för era fina kommentarer som får mig att le och inspirerar mig!

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Happy Valentine!

  1. ♥♥♥
    Inget ”firande” här heller. Han jobbar sent och jag har spanskakurs.
    Vi tar det igen en annan gång! Lycka till på kursen! Kram.

  2. Lotta skriver:

    Vi kör samma upplägg här 🙂

    Tack för all skön inspiration som du sprider….du kan aldrig sluta blogga nu, bara så du vet 😉

    KRAM!!

  3. anna of sweden skriver:

    Tack själv! Tycker om din blogg och är glad att vi hittade varandra i cyberrymden.
    Kram! ♡

  4. Anna skriver:

    Vackert hjärta Christina!
    Tack för att du fyller min vinter med sol, ljumma vindar, sand, fyrar och mysiga utflyktsmål!!
    Kram Anna

Kommentera

