Dag 9 – Böcker du läser

Det blir mest marknadsföringsböcker dessa dagar.
20120211-184140.jpg

All marketers are liars, tell stories är en mycket lättläst marknadsföringsbok, handlar mycket om det mänskliga psyket och är väldigt underhållande. Mer såna pluggböcker! Den andra är väl mer träig kanske….

Har precis avslutat The Tipping Point av Malcolm Gladwell. Har även läst Outliers av samma författare. Jag älskar böcker som utmanar mitt tankesätt och det jag tar för givet, ja min världsbild kan man väl säga.

Skönlitteratur var det dock ett tag sedan jag läste så någon kanske har ett litet boktips att bjuda på?

Det har varit sjukstuga här idag. Maken har sovit mest hela dagen och jag har rakblad i halsen. Så nu ska vi trösta oss med dessa:

Må så gott kära läsare❤

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Dag 9 – Böcker du läser

  1. Lotta skriver:

    Vilka godingar det ser ut att vara! Jag har ätit ost hela dagen😉
    Men nu blir jag sugen på något mer sött

    Förra året kom Seth Godin till ett av våra sammankomster…hans böcker är bra (tips)

    Kram!!

  2. ansepanse skriver:

    vilken härlig tröst🙂
    här är J förkyld med feber så han ligger också mest hela tiden
    krya på er
    kramar

  3. Ann-Charlotte skriver:

    Med så fina bakelser kan man väl inte bli annat än frisk. Krya-på-dig-kramar till er

  4. Anna skriver:

    Krya på er Christina!
    Vilka bakelser. Mums!!
    Ett litet boktips; Tatiana de Rossnay tycker jag skriver suveränt. Förflytta dig till Paris och en liten kustort för några dagar och läs fina ”Bumerang” av henne.
    Kram på dig! /Anna

Kommentera

