Dag 5 – daglig rutin

Inte riktigt dag 5 men vem räknar😉

Min dagliga rutin, mitt morgonkaffe i muggen jag köpte på Agate Cove Inn. Vi drack vårt morgonkaffe i såna här muggar och den är otroligt skön att hålla i så jag var bara tvungen att köpa med en hem.

20120206-200443.jpg

Idag har jag plöjt igenom alla reklamfilmer från Super Bowl. Ja, jag läser ju social medier nu, då måste man vara med i snacket😉 De flesta körde väldigt safe, patriotism, bilar, hundar, gulliga bebisar och snygga, halvnakna brudar. Den som stod ut lite och som fått igång en politisk debatt var Clintan och hans It’s Half Time in America.

Jag ser på filmerna på ett annat sätt nu måste jag säga, ser saker jag aldrig sett förut innan jag började läsa marknadsföring.

Ni som väntar på bilder från igår, dom kommer senare ikväll (min tid). Blir så förvirrad av alla tidsskillnader😉

Uppdatering: OK, jag är en tidsoptimist. Var visst många bilder jag ville visa och maken vill sova eftersom han ska på jobbresa imorgon. Så jag laddar upp dom imorgon istället. För husfridens skull😉

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt, Foto. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Dag 5 – daglig rutin

  1. Lotta skriver:

    Jag loggar in i morgon bitti och kollar😉

    Skön mugg du har! Jag köpte en i Washington. Jag måste ha rekord i muggar från olika städer, öar, hantverksbodar🙂 Kommer jag någonsin till Agate Cove Inn så har jag garanterat en sådan med.

    Washingtonmuggen kändes rätt, det är ju trots allt valår😉

  2. Anette skriver:

    Snygg mugg och foto! Hur har du fixat fotot? Kram

  3. Annika skriver:

    Jag tyckte reklamerna var rätt trista iår, måste jag säga.
    Förstår att du ser dem på ett annat, och intressantare, sätt nu.

    Gillar din mugg. Alltid fint med goddruckna muggar!
    Kram!

Kommentera

