Dag 3- något gammalt

Ja, jag hoppar över dag två, har ju redan pratat om min frukost i ett inlägg förut, hur mycket finns det att säga liksom 🙂 Ni överlever säkert utan en bild på min frukost. Dessutom har jag inte sett till några regler till denna utmaning så jag kommer göra min egen bildtolkning.

Så något gammalt då. Idag har jag valt ut de tre bilder som jag bildbehandlade till en uppgift på Photoshop-kursen. Uppgiften var att man skulle bilbehandla tre bilder enligt ett påstående. Jag hittade på ett eget.

Munkarnas fotsteg har för längesedan tystnat i klostret

Fast jo, kan ju inte helt hålla mig ifrån frukostämnet. Idag gick jag upp tre timmar innan träningen och gjorde som hobbitarna och min vän A, åt en ”second breakfast”. Jädrar i min låda vad jag kunde trampa på spinningen. Vad mycket roligare det är att träna när man orkar mer. *snilleblixt*

Har varit en fantastisk dag idag, tänk att kunna gå i shorts till gymet och äta lunch på en uteservering i februari. Tog första cykelturen för året också. Hade glömt bort hur skönt det är att cykla. Vilken frihetskänsla och vilka vårkänslor!

Nu ska vi ha gruppchat inför morgondagens presentation. Andas lungt.

Ha en superfin helg!

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Foto och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Dag 3- något gammalt

  1. Lotta skriver:

    Jättevackra bilder! Du kan!
    Våren kändes närvarande här idag men shorts…inte än 😉
    Jag är sugen på lite mer ”winterfeeling…och så får det gärna bli riktig vår!

    Hoppas gruppchatten gått bra. Lycka till imorgon. Det kommer gå finfint!!

    Kramar

  2. christinaskriver skriver:

    Tack snälla Lotta!!
    Ja jag är gärna utan vinterfeeling så ge mer vår till mig 😉
    Tack tack! Det ska gå bra, sedan slipper jag den här gruppen! Lycka!
    Kram!

  3. Love in LA skriver:

    Vad roligt med den här Foto-utmaningen 🙂
    Jättefina bilder !

    Hoppas du får en kanonhelg !

  4. Gud vilka härliga bilder. Riktigt mystikfulla. Hoppas det gick bra på kursen idag!! Vi hörs. Kram.

Kommentera

