En försenad julklapp

Kom ju på att jag ville visa er mina boots som jag fick i försenad julklapp av maken. Mest för att jag älskar boots och vill dela med mig av min galenskap. Har haft ett gott öga till boots från The Frye Company sedan vi flyttade hit. Dom tillverkar så otroligt fina boots mer eller mindre cowboyinspirerade. Så innan jul gick jag och fingrade på alla modeller dom hade på Nordstrom i Palo Alto och personalen började känna igen mig (hrmm). Så gissa om jag blev glad när vi hittade dessa godingar på rea när jag kom tillbaka till Cali. Dom dök upp i redan i förra inlägget, passar lika bra till kjol som jeans.

Idag har vi mest slappat. En av makens kollegor i Europa ringde till honom vid 3.30 inatt med ett panikproblem, bara att han ringde fel Mathias….. men efter det var vi så yrvakna och uppe i varv och hade svårt att somna om, så hela dagen har varit lite konstig.

Det har varit varm och skönt idag med, vi åt lunch på Farmer’s market och så har vi uträttat lite ärenden och jag har köpt en smart telefon. In ajfån, jag sparar pengar till en ny kamera men väl en telefon som gör att jag är med i matchen🙂

Nu är det dags att sova här i Cali så man vaknar pigg och fräsch till en ny vecka!

(Uppdatering, det ska stå INTE en ajfån, inte in😉 Var lite trött igår….. och korrekturläsning är för mesar😉 )

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt, Shopping. Bokmärk permalänken.

15 kommentarer till En försenad julklapp

  1. Fourmum skriver:

    Vilka snygga stövlar! Så det blev en Ajfån;) Här har det inte tagits något beslut, men jag saknar den… Kram!

  2. Annika skriver:

    Frye har jättesnygga boots!
    Gillar dem verkligen!
    OCh dina är skitsnygga!
    Ajfånen kommer du att gilla, men en kamera ska du ju ha också, såklart🙂
    Kram!

  3. Anna skriver:

    Supersnygga Christina! Härligt att få fynda dem på rea dessutom!!
    Hoppas veckan börjat bra hos er! Solen skiner här hos oss idag!
    Ha en fin kväll!
    Kram Anna

  4. Stiliga boots! Och snäll make du har🙂 Min skulle nog aldrig sponsra skoinköp (om det inte handlar om joggingskor eller fjällskor dvs). Hehe. KRAM!

  5. Fanny skriver:

    Vilka fina bilder snygging! Man blir ju lite chockad när man ser nån som inte är grå och vintertrött…😉

  6. Lotta skriver:

    Bootsen sitter smäckert på dig!!!
    Snygging!

    Kramar!

  7. Boel i Sydney skriver:

    Jattesnygga! Bra klack med, de ser skona ut.

  8. Boel i Sydney skriver:

    Jattesnygga! Bra klack med, ser skona ut!

Kommentera

