Blog award och fredag!

Jag har fått en blogg award från finaste Lotta och Emmy! Två mycket inspirerande bloggar!

 

Jag tackar och bockar!

Det var lite regler inblandade; man skulle välja ut fem bloggar som man ville ge lite extra bloggkärlek. Mena varför bara fem säger jag och varför bara dom som har en blogg!

Kunde knappast tro när jag startade den här bloggen att lilla jag skulle få så fina läsare som kikar in här. Och så får jag så fina kommentarer ibland att jag nästan slår av.  Jag har bara upplevt den positiva sidan av bloggvärlden! Fina kommentarer och bäst av allt är att jag hittat så många bloggar som drivs av fina, coola tjejer som inspirerar och ger mig aha-upplevelser. Ni förtjänar all bloggkärlek i världen! Allihopa!

Nu när jag går ut genom dörren så kommer jag inte sätta min fot här igen förrän sent ikväll. Har lite ärenden att ordna med och så ska jag möta upp fina K för lite shopping. Det är ju alltid roligt men den här gången önskar jag att omständigheterna var annorlunda; kläderna ska hon ha efter operationen. Men prognoserna är goda och ingreppet litet så vi fokuserar på det! Efter shoppingen blir det middag och känner jag hennes make rätt så blir det ett gott glas rött till det.

Det blir en fin fredag det här. Ha en underbar helg!

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Blog award och fredag!

  1. Lotta skriver:

    Härligt Christina, en bra fredag!

    Jag njuter just nu av att sitta i solen och jobba hemifrån. Det är så skönt och jag tycker nästan det känns lite busigt 😉

    Tack för de rara orden! Det är vi alla tillsammans som gör bloggandet så roligt och inspirerande. Jag kan längta efter att läsa vissa bloggar, du är alltid en av dem!

    Happy Friday 🙂

    Kramar!

  2. ansepanse skriver:

    grattis till awarden 🙂 nu är jag ju ny här så jag vet ingenting om K men hoppas förstås
    att allt ska gå bra med henne
    kramar

  3. Anette/Fourmum skriver:

    Skönt för K att hon har en fin vän som dig:) Hoppas att ni kan njuta av dagen ändå. Kram

  4. bortabrabloggen skriver:

    Hoppas helgen var fin och att det går bra för din vän K! Kram

Kommentera

