Att vara tillbaka på mellanstadiet

Nu har jag lyssnat på maken som presenterat sitt examensarbete (han har jobbat och pluggat vid sidan om länge, heja maken!) för nördarnas nördar. Det gick galant såklart.

Don’t get me wrong, jag är väldigt glad att det finns folk som förstår det här och får internet att fungera men jag kände mig som att jag var tillbaka på mellanstadiet. Jag var inte med i matchen om man säger så, jag satt inte ens på avbytarbänken utan långt upp på läktaren…..

Nu ska vi strax ta oss till Fotografiska och ikväll blir det middag med fina vänner.

Vi har det bra, det var nog mest det jag ville säga. Fast jag saknar solen.

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Att vara tillbaka på mellanstadiet

  1. Fourmum/Anette skriver:

    Grattis till maken! Så han jobbar med internet 😉 Managerar han det eller bygger han det? Blev lite nyfiken då även jag jobbar med det 😉 ha det så bra! Jag är nyfiken på Fotografiska och ska försöka ta mig dit inom en inte för avlägsen framtid 🙂

    • christinaskriver skriver:

      Tackar säger han 🙂
      Han jobbar med DNS mjukvara.
      Jag rekommenderar verkligen ett besök på fotografiska!! Helst innan den 8:e då Nick Brandt-utställningen slutar, den var fantastisk!!

      • Fourmum skriver:

        Åhå, DNS är för mig baklänges 😉 Jobbade tidigare med teknisk DNS support.. Fråga honom om han vet vem Patrik Fältström är 😉 Kram

  2. christinaskriver skriver:

    Ja då, det visste han 🙂

Kommentera

