Gott nytt år!

Det blev en liten bloggpaus några dagar… tiden springer iväg här i Svedala.

Nu har jag tagit mitt pick och pack till västkusten, till maken och svärföräldrarna. SJ skötte sig bra och jag lovprisade i mitt huvud kollektivtrafiken i Sverige. Tysta, fräscha tåg! Svedala-US 1-0 på den punkten.

Vi träffade finaste paret A och C igår i Göteborg, det var så roligt, det är aldrig en tråkig stund med dom, man skrattar lätt bort några timmar. Vi har inte setts sedan deras fantastiska bröllop i somras, där vi lekte lite fotografer på festen.

Snapshot på Göteborgs svar på London Eye

Ikväll firar vi nyår i lugn och ro, vi två, maken är ganska sliten efter jobb och ex-jobb och jetlag på det denna vecka. Vi var precis inne i ett dimmigt Varberg och köpte hummer (amerikansk, är det inte lite ironiskt….) som vi tänkte gratinera. Mums!! Jag lovar att vi ska klä upp oss och inte sitta i mysbyxorna 😉

Så ville bara kika in och önska ett riktigt gott nytt år till er som kikar in här!!

2011 var ett händelserikt år för oss, fullt av upplevelser och nya utmaningar, jag hoppas på ett minst lika bra 2012!

Kram!!

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Gott nytt år!

  1. Lotta skriver:

    Härliga Christina!

    Gott Nytt År till dig och maken. Det har varit så roligt att få vara med er under det här året. Du inspirerar och gör mig glad!

    Stor kram!

    Ps. Jag tycker vi ska ha en bloggträff någonstans 2012 😉

  2. Fourmum skriver:

    Gott Nytt År! Tack för vackra bilder och inspiration! Kram

  3. Bosse skriver:

    Kajsa jag och hundarna har också ett lugnt nyårsfirande. Gott nytt år och stort stort tack för alla trevliga rapporter via bloggen. Jättekul att se hur ni har det. Tack förresten för blommorna här om veckan också.

Kommentera

