Längs strandpromenaden i San Diego

Hade tänkt ta kameran som sällskap till San Francisco idag men vädret vill inte riktigt. Himlen är grå och det har regnat lite, så jag åker och avslutar julshoppingen istället! Vid gallerian i Hillsdale finns en Barnes & Nobles också, så nu vet ni var ni hittar mig 🙂

Håller på att gå igenom bilderna på hårddisken så idag bjuder jag på lite strandpromenad i San Diego.

Mamma, kolla in namnet på båten 😉

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt, Utflykter och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Längs strandpromenaden i San Diego

  1. Lotta skriver:

    Mmm… San Diego! Bara namnet låter exotiskt. Så fint och läckra bilder du tagit. Båten Berit gillar jag 😉

    Imorgon åker jag till Stockholm. Känns overkligt men härligt.

    Kram!

  2. christinaskriver skriver:

    Tack!! Ja lite exotiskt, nästan Mexico 😉
    Båten Berit var fin och har samma namn som min mamma 🙂
    Ha det så underbart i Stockholm! Så härligt!

    Kramar!

  3. Annika skriver:

    Härligt med den prommisen. SÅ länge sedan jag var i San Diego, snart 21 år sedan.
    ”Old guys rule”, end-shirt med den texten gav jag min pappa för ngra år sen.
    Berit är ju underbart!!
    Kram!

  4. Fourmum skriver:

    San Diego ser verkligen ut att vara vackert och mysigt 🙂 har ju aldrig varit i USA, men dina vackra bilder lockar verkligen 🙂 Ha det så jättebra och hoppas att det blev en bra julshopping utan hysteriska kunder 😉 Kram

    • christinaskriver skriver:

      Ja tycker nog ni ska ta en semester här, det är ett fantastiskt fint land på många sätt!
      Julshoppingen igår gick bättre, lugnt och ganska tomt i gallerian och en man som spelade piano på Nordstrom, ville gå där hela dagen och bara lyssna på honom 🙂
      Kram

  5. Boel i Sydney skriver:

    Vackert!
    Visst ar det trakigt nar folk ar sa otrevliga ute I julvimlet. Jag hade lite samma upplevelse igar pa en rea, inte bara att folk bar otrevliga men ocksa att de bara slangde kladerna omkring sig, gravde ur reakorgar och lat plaggen ligga kvar pa golvet. Tyckte synd om personalen som var tvungen att Se efter roran!

Kommentera

