Silhouettes

…. at The Dish.

Gick lite bananas med kameran när jag såg alla vackra träden. När jag kom hem så var det siluettbilderna som stod ut mest, när solen precis gick ned bakom bergen.

Nu ska jag till San Francisco! Ta hand om er!

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Foto. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Silhouettes

  1. bortabrabloggen skriver:

    Underbara bilder! Kram

  2. Lotta skriver:

    Siluettbilder är bra, då går jag också bananas 😉

    Hälsa San Francisco!!!

    Kram och ha en fin kväll!

  3. anna of sweden skriver:

    Fantastiska bilder. Njut av San Francisco – och när du kommer tillbaka är du välkommen att anta utmaningen i min blogg! 🙂

  4. Annika skriver:

    Just kala träd mot kvällshimmel är så vackert!
    Finfina bilder idag, liksom alltid.
    Kram!

  5. Mikaela skriver:

    Underbara bilder! Älskar solnedgångsbilder och siluetter. Det blir liksom en sorts mystik över det. Kram!

  6. Ping: I hemmets lugna vrå | My life in Silicon Valley

  7. Ping: Walking The Dish | My life in Silicon Valley

Kommentera

