Motljus

Strandpromenaden i San Diego

Idag blir det lite julspaning för mig och kameran i San Francisco medan maken jobbar. SWEA har sin årliga julmarknad som jag tänkte spana in och så var det någon julfestival på Union St som kan vara värt ett besök kanske. Eller så blir det bara att lapa sol, vad vet jag?

Ha en go helg ni fina!

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Motljus

  1. Fourmum skriver:

    Åhh vilken underbart vacker bild!!! Vilka färger!

  2. Lotta skriver:

    Mmmm! Motljus!

    Julmarknaden i NYC var helgen innan Thanksgiving om jag inte minns fel, tycker det är för tidigt. Den här helgen vore mycket bättre, som i SFO🙂

    Jag har handlat stora grankransar till köket…och det är fullt ös med strålande sol och jag har massor av julfeeling!

    Ha en fab dag i SFO och på julmarknaden. Det låter helt perfekt!

    Kramar!!

  3. Sus skriver:

    Otroligt vacker bild!🙂

Kommentera

