Putting it all together

Idag drog sista marknadsföringskursen igång efter två veckors uppehåll. Så nu är jag back in business! Nu ska vi visa vad vi lärt oss denna termin och sätta ihop en integrerad marknadsföringskampanj. Jättebra lärare och jag känner mig inspirerad att sätta igång. Det här programmet har varit så roligt att läsa!! Jag suger i mig allt jag bara kan, som en svamp🙂

Ja, det var nog mest det jag ville säga, det är dags att sova i kiseldalen men jag känner mig nästan lite hög för jag tycker det är så roligt att plugga. Crazy, jag vet!

Imorgon ska jag få upp lite bilder på bloggen från San Diego. Dax att bildbomba lite!

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Putting it all together

  1. Annika skriver:

    Vad roligt att du känner så inför pluggandet. DET är ju underbart!
    Kul med kommande bildbomber!
    Kram!

  2. Åh härlig känsla!! Marknadsföring låter intressant. Är det någon speciell inriktning eller allmän marknadsföring? Stannar ni i staterna över jul förresten? Kram.

    • christinaskriver skriver:

      Integrerad marknadsföring så vi får lära oss hur ”olika sorters marknadsföring” (PR, branding, SEO etc) ska användas ihop på ett integrerat sätt. Vi åker hem över jul, hur gör ni? Kram

  3. bortabrabloggen skriver:

    Coolt! SÅ ska det kännas att plugga, då har man hittat rätt ämne =)

  4. Lotta skriver:

    Bildbomba gillar vi😉

    Blir nyfiken på din integrerade marknadsföringskampanj också.

    Gillar att du är back in business!!

    Kram!

Kommentera

