Tillbaka!

Kikar in här lite snabbt, det är dax att sova. Tack för era gulliga kommentarer, det kommer smyga sig in ett och annat inlägg om San Diego framöver….. kom hem med nästan 300 bilder i bagaget och ändå la jag band på mig 🙂 Fast kanske inte så mycket adventsstämning, mer klarblåa himlar och palmer i rader 🙂

Lite adventsstämning ändå.....

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Tillbaka!

  1. Fourmum skriver:

    Vilken härlig bild! Förstår att det inte kan vara lätt att hitta julkänslan när klimatet är svensk sommar 😉

  2. Annika skriver:

    Nej, det skulle nog vara svårt att hitta stämningen i SO CAL, men jag antar att man vänjer sig där med, liksom på alla andra ställen som har sommarklimat mest hela året.
    Sjukt varmt, onaturligt till max, här också på östkusten.
    Kan inte minnas en mildare november.
    Kram!

  3. Välkommen hem! Ser framemot att få se lite bilder 🙂 San Diego står absolut på vår to-do-lista. Hoppas ni haft en superhelg och fått ladda batterierna och relationen igen. Kram!

  4. bortabrabloggen skriver:

    Vilken härlig julstämning du, påminner om här! Fast idag regnar det så det är bara 20 grader varmt…

  5. Lotta skriver:

    Njutare där 😉

    Vilken skön advent ni har och haft!! Här på östkusten ska det ju likna mer svensk advent men nu vet jag inte vad det är. Vårväder 😉

    Kul att du är tillbaka för jag saknat dig on line 🙂 Jag har just nu 5,500 bilder i min iPhone så gissar vad jag gör på kvällarna innan hela systemt kraschar!

    Kramar!!!

    • christinaskriver skriver:

      Oh yes, allt vad jag kan 😉
      Ja vi hade det skönt, soldyrkare som vi är 😉 Hoppas vädret ordnar till sig på östkusten!
      5500 bilder!!! Men herrejösses! oj oj oj, jag kan gissa vad du gör!

      Kram!

Kommentera

