Ett flitigt bi

…. har jag varit idag.

Städat. Tvättat. Klippt mig. Gjort massa ärenden.

En skön dag helt enkelt. Man kan inte annat än gilla en höst som betyder att man kan gå ute i kofta och ballerinaskor i slutet av november.

Kvällen avslutades på Antonio’s Nut House med Europeiska Meetup-gänget. Back to the crime scene, där det en gång började. En grupp sköna europeer, hur kan man inte gilla det?!

Såg ingen Zuckerberg men träffade i alla fall en som jobbade på Facebook🙂

Natti!

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Ett flitigt bi

  1. Annika skriver:

    SÅ kul med meet-up gruppen! Roligt att ni alla gillar varandra.
    Kram!

  2. christinaskriver skriver:

    Ja det är verkligen jättekul!
    Kram!

  3. Fourmum skriver:

    Det är så skönt att känna att man hinner med en massa saker, får saker gjorda😉 Här är det ju lite stiltje, men det ska väl bli bättre bara vi blir friska🙂 Ha det så bra!

  4. Härligt med effektiva dagar! Mer av dom!!😀
    Har inte varit så allra värst effektiv jag heller.
    Happy Thanksgiving till er båda! Kram.

  5. Lotta skriver:

    Nu är du igång igen😉 – perfa eftersom det är långhelg och jag såg att ni har roliga planer!

    Jag behöver också en sån där skön dag som du hade idag…tur att det är ledigt! Jag är redo för massor av mat, gott vin och bara ha det bra

    Kramar och happy thanksgiving!!

Kommentera

