Berkeley campus

Igår besökte vi Berkely. Idag blir det en bildbomb, jag var på fotohumör.

Efter Berkeley campus blev det pizza. Sedan blev det lite shopping, mer om vad som hamnade i Anthropologiepåsen en annan dag🙂

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Utflykter och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Berkeley campus

  1. Annika skriver:

    VILKA fina bilder!!
    Verkligen!
    Den sista med pizzan i fokus är ju så cool!!

    Berkeley, där har jag också varit och gått omkring!
    Superfint!!

    Roligt med bildbomb, och jag på Anthro är det svårt att INTE handla sas.

    Kram!!

  2. christinaskriver skriver:

    Tack!
    Sista bilden är makens bidrag till bildbomben så jag får säga tack å hans vägnar🙂
    Kul att du också varit i Berkeley!
    Anthro är farligt, farligt….🙂
    Kram!

  3. Fourmum skriver:

    Åh vilka fina foton! Så levande att man känner sig närvarande🙂 Pizzan ser jättesmarrig ut😉

  4. bortabrabloggen skriver:

    Berkley är så vackert! Kram

  5. Härliga bilder! Var det verkligen så fint väder? Missade visst det när vi var o kravlade runt i grottorna (något som ni absolut borde kolla upp om ni gillar lite äventyr och inte är rädda för att bli skitiga. Appropå din klaustrofobi, vissa platser kan nog vara lite klaustrofobiska men om du gillar att utmana dig själv så är det värt att prova!). Hoppas ni har en fin kväll i MV. Jag var på Stanford idag och tänkte på dig🙂 Vi borde mötas upp en dag! Kram.

  6. Lotta skriver:

    Om det inte vore för några enstaka löv skulle jag tro att det var vår!

    Du är ursnygg i frillan nu, om jag får säga. Perfekt! Lite tufft sådär, ser helläckert ut.
    Zexy om jag får säga det😉

    Schysst pizza!!

    • christinaskriver skriver:

      Så sant, du har alldeles rätt! Det är lätt att bli förvirrad vad det gäller årstider här😀
      Tack för komplimangen! Wow! Imorgon ska jag gå och putsa till frippan lite, det börjar bli lite långt. Pizzan var hur god som helst!
      Kram!

Kommentera

