En vacker höstdag

….. i Berkeley.

Idag gjorde vi en liten utflykt norrut. Jag fick mer frisk luft än jag fått på två veckor. Kände mig återupplivad och gick lite bananas på Anthropologie. Hoppsan.

Fler bilder kommer, jag gick även lite bananas med kameran. Den har inte luftat sig tillräckligt på ett tag. Men den här står maken för.

Hoppas ni njuter ordentligt av helgen!

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Utflykter. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till En vacker höstdag

  1. Fourmum skriver:

    *spänd förväntan*😉

  2. Lotta skriver:

    Gillar när du går bananas!!!!!

    Härligt att du är ”back in business”😉

  3. bortabrabloggen skriver:

    Snygg du är!! =) Kram

  4. Annika skriver:

    Damn, woman!!
    VAD SNYGG DU ÄR!!!!
    Skitsnygg!!!
    Kram!

Kommentera

