Jag gick ut för att köpa ägg

…. och kom hem med det här.

Måste glamma upp den här tvättbjörnen med Rudolf-nosen lite känner jag.

Det är strumbyxeväder i Amerikat nu och jag gillar strumpbyxor, det kan jag inte komma ifrån.

PS. Jag köpte en bukett rosor till maken också, han jobbar som en gnu och behöver lite uppskattning!

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Shopping. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Jag gick ut för att köpa ägg

  1. Lotta skriver:

    Vilka bra köp! Alltihopa. Jag är tokig i strumpbyxor. Såna där du köpt. Lite snitsiga😉

    Snyggt med lite stuns i smycken, som i dina! Jag hittade stuns på Anthro häromdagen och jag kan inte sluta använda dem 🙂

    Bra att du är på gång nu!!

    Kramar och ha en fin helg!

  2. christinaskriver skriver:

    Tack Lotta! Snitsiga strumpbyxor ska det va🙂

    Ja jag gillar stuns i smycken, bra att du påminde mig om Anthro, det är dags för ett besök där igen, var alldeles för länge sen sist!

    Ja nu är jag på G, kram och hoppas du får en kanonhelg!

Kommentera

