Pausbild

Solnedgång över Muir Beach

Jag släpade mig upp till San Francisco idag och överlevde kursen. Vi fick sluta en timme tidigare som tur var. Men fy tusan, det var inte kul. Däckade i sängen när jag kom hem, bästa maken lagade mat och nu har vi anslutit oss till både Netflix och Hulu och degat i soffan framför TV:n. Rock n Roll eller hur?

Hoppas ni har en roligare helg!

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt, Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Pausbild

  1. Lotta skriver:

    Mys rock n roll. Det är skönt när man inte mår bra. Envis rackare du åkt på!

    Visst är det kul med Netflix. Hulu känner jag inte till. Tipsa gärna om du hittar en bra film. Jag har hittat några gamla 70-talsgodingar som vi njutit av.

    Bli-frisk-kramar!

  2. christinaskriver skriver:

    Ja envis är bara förnamnet!
    Hulu är som Netflix ungefär, de har lite olika utbud så vi provar båda i en månad🙂

    Kram!

Kommentera

