Stenigt

Ibland känns livet lite stenigt. Många stora och små stenar att ta sig över eller gå runt. Just nu snurrar tiden väldigt fort, jag har en massa idéer och tankar men hur ska jag hinna med allt och inte bara känna mig överväldigad av allt och så blir ingenting gjort istället🙂 Det är problemet med mig, jag vill göra allting och helst igår annars blir jag stressad över att jag inte åstadkommer något. Men det tar ju tid att komma till rätta när man flyttar till ett annat land. När man ska byta inriktning och gå nya vägar, över nya stenar som man vill lyfta på och se vad som finns under och gärna vrida och vända på dem också.

Nog pratat om stenar, låt mig presentera hur vackert sten kan vara vid Point Reyes Lightstation.

Jag ska göra mig i ordning för att åka till San Francisco igen!

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Christina funderar, Foto och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Stenigt

  1. Lotta skriver:

    Stenar är min grej, stora som små🙂
    Vad vackert det är hos er! Och jag behöver ju inte säga vad jag känner när du skriver att du ska åka till SFO….;)

    Roligt att du känner dig inspirerad, intresserad och sugen! Motsatsen är mycket tråkigare

    Kram!!

  2. bortabrabloggen skriver:

    Visst är livet stenigt och frustrerande ibland… Men spännande också att man kan göra lite som man vill =) Kram

  3. Annika skriver:

    Yes, indeed. Stenar och berg och klippor är så vackra.
    Oh ja, det är många steniga och gropiga stigar så man flyttar till ett nytt land, men de blir mjukare och sandigare med tiden.
    Kram!

  4. Oj vad fint. Vi har inte hunnit vara på Point Reyes ännu men en tur dit står absolut på min must-do-lista.

Kommentera

