En brunch i Stinson Beach

På väg till Point Reyes igår stannade vi till i Stinson Beach som ligger norr om San Francisco utmed Highway 1, det är ett mysigt litet samhälle med en lång, fin strand.

Först spanade vi lite på stranden, vädret var underbart, tänk att det snart är november!

Men säsongen börjar gå mot sitt slut, rea på våtdräkter.

Halloweendekorationer överallt.

Brunch på Sand Dolla Restaurant. Dom bjöd på god mat och live musik.

Så fortsatte vi vår färd mot fyren i Point Reyes. Mer om det imorgon.

Idag skrotar vi mest runt hemma, maken är ledig idag men ska vara på flygplatsen vid 5 imorgon bitti. Hua! Jag känner mig ganska skruttig, är trött och har ont i halsen. Inte så konstigt, det snurrar runt en massa baskelusker nu, halva klassen hostade och snörvlade i lördags…. Hoppas det inte blir värre….

Jag får önska er alla en Happy Halloween, här är trick or treat i full gång 🙂

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Utflykter och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till En brunch i Stinson Beach

  1. Lotta skriver:

    Oj så härligt! Bilderna får mig att vilja hoppa på ett flyg NU. Vad skönt det såg ut att sitta så där i solen och sussa lite 😉

    Jag är så sugen på Highway #1 att jag håller på att få spader 🙂

    Tur att du finns där och visar så mycket härligt

    Happy halloween och krya på dig!

  2. Hej! Vad kul att jag hittade din blogg (via lite-om-varje.blogspot.com/). Jag o min sambo flyttade till San Francisco i maj. Kul att se hur andra har det här borta. Hur trivs ni i Mountain View? Happy Halloween! 😉

  3. christinaskriver skriver:

    Ha ha, du är så välkommen! 😀 Solen värmer gott fortfarande!
    Tack, det blir att lägga sig tidigt ikväll och förhoppningsvis sova bort det!
    Kram!

  4. Anna skriver:

    Jag håller med vad du sa om att man gillar hösten som överlevnadsmekanism, huh vad mörkt det här nu. Och så går jag och tänker att hösten är så fin och mysig, men det ser faktiskt mysigare ut i Kalifornien 😀

  5. Annika skriver:

    Sunny California!
    Vad fint ni har det, och varmt fastän det är november nu.
    Så ska det vara hos er.
    Här gläds jag åt kyliga dagar och välkomnar november!
    KRYA på dig!!
    KRAMAR!!!

  6. Ping: Bolinas | My life in Silicon Valley

Kommentera

