Snapshots av Halloween

Förvänta er ingen häftig kostym av yours truly. Hon hade skola hela dagen och var ganska slut när kvällen kom. Men eftersom det är min första Halloween i Amerikat och det är en sån big deal här så bestämde jag mig för att kika lite innan jag åkte hem från San Francisco. Mötte upp några europeiska vänner som inte heller klätt ut sig på OOLA för middag. Lilla pocketkameran fick hänga med och dokumentera lite.

På promenad, vacker månskära lyser i mörkret.

Efter lite snurrande hittar jag till OOLA.

Där blir det cocktails, mat och många skratt.

Sedan var det dags att röra på sig till The View Lounge med utsikt över hela San Francisco. Några karaktärer på vägen:

I lobbyn ställde dessa upp på gruppfotografering. The View Lounge ligger högst upp i Marriott. I lobbyn var det en salig blandning av utklädda, storögda turister som fotade alla utklädda och ett brudfölje, någon hade nog gift sig på hotellet (tror inte de var utklädda för Halloween😉 ).

Uppe i loungen. Tyvärr räcker inte min lilla pocketkamera till för att återge hur vacker utsikten var. Jag påmindes om New York med sin underbara sky line, har inte varit i någon stad som kan mäta sig med den ännu.

Jag smög hem innan partyt drog igång på allvar. Jag önskar att jag hade haft tid och ork att klä ut mig. Nästa gång…..

Idag har vi varit ute på en road trip. Brunch i Stinson Beach och sedan till Point Reyes för att bland annat kolla in en fyr till min stora förtjusning som ni kanske vet😉 Men de bilderna håller jag på tills imorgon. Hoppas ni haft en fin helg!! God natt!

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Snapshots av Halloween

  1. Annika skriver:

    Halloweenparty i lördags alltså- VAD KUL!!!
    Klart att ni skulle klä ut er!!
    Fattas bara!
    Vad läckert det är med svartvitt.
    Men visst kan SF skyline mäta sig med NYC, det tycker jag. En av världens vackraste städer, SF. Coolt, coolt.
    Kram!!

  2. Lotta skriver:

    Ja jättefina bilder. Jag gillar också att använda svartvitt😉

    Läckra SFO som jag bara sett på film. Sa vi inte att nästa bloggträff börjar på The View😉

    Happy cool and candy Monday!!

    Kramar också såklart!

Kommentera

