Kvällen då himlen brann lite grann

På väg hem över Golden Gate bron med våra gäster. Då utspelas detta skådespel. Slirar in på en parkeringsplats, ut med kameran, inget stativ *mutter* För några som har så mycket kameragrejer så är det slående hur sällan vi har med rätt utrustning när man behöver den. Ut i snåren mot havet i mörkret, ramla och sätta handen i taggbuske. Aj! (Jag har kvar tre små taggar i handen än). Försöka hålla kameran still och dokumentera. För det är ju så vackert. Litet skakigt blev det men o så vackert det var.

Snart är det dags för mig att bege mig upp till staden med den gyllene bron igen.

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Foto och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Kvällen då himlen brann lite grann

  1. Lotta skriver:

    Du är ju som jag ju😉

    Kudos till dig som stannade och gav det en chans. Blev jättebra!

    Golden Gate…mina drömmars bro! Lyckliga du som får åka över lite då och då

    Kramar!!

  2. Annika skriver:

    Tycker ni lyckats bra utan stativ. Riktigt fina bilder!
    Golden Gate måste vara en av de mest mytomspunna broarna i hela världen, men så är den VACKER också!
    Kram!

Kommentera

