SAS

Shoe Acquisition Syndrome.

Guilty.

Men i sann amerikansk anda använder jag mest träningsskor. Träningsskor kan man använda till allt, speciellt till sin två nummer för stora kostym😉 (Nej jag har ingen kostym och jag hoppas att maken i n t e anammar detta ”mode”. DÅ är det dags att flytta hem😉 ).

Ikväll ska vi se en klassiker med en ung Marlon Brando (me like) på Stanford Theatre. Kanske ska ta och inviga ett par av mina nya skor….

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Shopping. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till SAS

  1. Lotta skriver:

    En ung Marlon sitter aldrig fel….wow säger jag. Snygga skor!!

    Kramar

  2. Annika skriver:

    Supersnygga dojjor. Älskar skor och har sällan träningsskor, om jag inte tränar förstås, men annars INTE!
    Trevligt med filmkväll!
    Kram!!

  3. anna of sweden skriver:

    Blekta jeans, modell pösiga, med mobilen i liten behållare i skärpet och högt uppdragna i midjan. Det är också ett varningstecken. På att ni behöver flytta hem.😀

Kommentera

