Shaky

Det skakade lite här idag. Två gånger närmare bestämt.

Första gången märkte jag ingenting men ikväll satt jag på enföreläsning och då kändes det. Amerikanarna var hur coola som helst och fortsatte helt obekymrat, vi internationella studenter var lite mer ”wow, did you feel that?!”

Ja ja, någon gång ska vara den första för att känna på när moder jord får lite hicka eller var hon kanske lite dålig i magen 🙂

God natt på er!

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Shaky

  1. Annika skriver:

    INTE kul.
    Jag vet ju hur det känns efter vår 5,8 i somras.
    FI fan!
    Vill aldrig uppleva det igen.
    Men, jag kan tro att folk är coola i dina trakter…
    Kram!

    • christinaskriver skriver:

      Ja den här var runt 4 tror jag. Blev mest lite fascinerad över att det rörde sig, det var över på några sekunder. Men en 4 räcker gott och väl så förstår att du inte vill uppleva det igen!

Kommentera

