Mycket ska man höra

I love you, Mwah Mhah Mwah uttalat med slängkyssar av en medelålders Body pump-instruktör framför näsan på mig.

Jag nitade nästan till honom, jag tål inget BS när jag tränar. Då är jag f o k u s e r a d och vill bara köra. Plockar fram min ”killer instinct” och fokuserar på hur kroppen känns och min teknik. Att då hela passet få höra, Hey pink lady that, pink lady this….. (jag hade en rosa träningstopp på mig). Tröttsamt värre, jag tyckte inte han var rolig. Jag vill inte höra något annat än tekniktips när jag tränar.

Avslutades med flera I love you och slängkyssar när jag försökte smyga därifrån under stretchen.

Jag tänker inte gå på hans pass igen. Det är i n t e OK.

Så jag får gå tillbaka till babbelmajas pass istället. Hon pratar åtminstone bara om sin man och deras pool och häftiga resor.

Varför kan dom inte bara köra sitt pass utan massa prat?

Hinner inte ladda upp de utlovade bilderna idag, ska åka till Redwood City nu och käka lunch med maken, samt gå till Social Security kontoret och sedan blir det San Francisco igen. Ikväll är det ”branding” på schemat! Det ser jag fram emot!

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Mycket ska man höra

  1. Lotta skriver:

    Å, vad plumpt och fel! Tycker det var en riktigt typ det där.

    Inte OK!

    Branding är roligt. Somna inte nu bara 😉

    Kramar!

  2. bortabrabloggen skriver:

    Nej det låter ju inte helt ok du… Men det är ju lite så de är amerikanerna, det ska pratas heeela tiden!

  3. Annika skriver:

    Det låter lite väl mkt även för en amris. Tycker inte heller du ska gå tillbaka på det passet.
    Jobbigt med alla I love yous och allt annat…
    nej tack.
    Kram

Kommentera

