Oh my!

… vad trött i mössan man blir av en dag med föreläsningar och grupparbeten. Inte ens kopiösa mängder Pumpkin Spice Latte hjälpte. Fast riktigt roligt är det. Är grymt sugen på att praktisera det jag lärt mig i verkligheten också! Så kom igen nu Bay Area Biotech Companies!

En liten power nap behövdes när vi kom hem (maken var också uppe i SF och gick på fotogallerier och vad han nu sysslade med) innan vi gick ut och beställde en pitcher, onyttigt mat och kollade på amerikansk college football. Måste säga att den sporten har potential OCH tajta trikåer. Baseball avfärdar jag fortfarande som ett sömnpiller men football…. ja det finns potential. Det var Stanford mot UCLA vilket gjorde det lite roligare. Stanford Stadium ligger inte långt bort så det blir nog en match inom en snar framtid och pappa, du ska få en Stanfordkeps till jul🙂

Nu blir det nog lite slapp framför TV:n innan vi ska sova. Ja jag vet, vi är såna party animals!

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Oh my!

  1. Lotta skriver:

    Haha, ni är i gott sällskap!! Här är det pumpasafari, mat och vin som fyller kvoten innan jag iallafall stupar i säng.

    Idag kör jag vidare med pumpkin latte. Hållee pumpatemat igång och behöver lite spicy när jag sitter senare idag med mina powerpoints och grafer som ska vara klara helst igår😉

    Hoppas det blir pancakes för er, här ska gräddas minst ett halvt dussin!

    Kramar och happy sunday!

    • christinaskriver skriver:

      Ja du är verkligen mästarnas mästare på pumpatemat!
      Hoppas det gick bra med dina power points och grafer, dom kan man verkligen behöva krydda till lite för att inte somna😉
      Blev äggröra och bacon i morse istället men det är ju gott det med🙂

      Kram!

  2. bortabrabloggen skriver:

    Man behöver inte vara så party jämt tycker jag =). Är själv lite tråkig till mitt stora lopp, men sen blir det nog en eller annan drink för att fira… Kram

Kommentera

