My new addiction

Jag säger bara:

Pumpkin Spice Latte.

Dessutom är personalen på Peet’s så förbaskat trevlig. Jag får alltid en komplimang när jag kommer dit.

Amerikanarna är generellt så bra på att ge komplimanger tycker jag. Så bra, man växer ju lite av bara farten! Så ett råd i dessa bistra ekonomiska tider, det finns något som är gratis och gör en medmänniska glad. Komplimangera mera!

Är det inte ett ord så blev det ett nu😉

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till My new addiction

  1. Lotta skriver:

    Ja, komplimangera mera! Jag vill ge dig en stor komplimang för din härliga blogg och att jag alltid
    blir glad av det du skriver. You make a difference!

    Kram!

  2. christinaskriver skriver:

    Tack Lotta!! Det värmer verkligen!!

Kommentera

