It goes without saying

Jag gillar vattenmelon. Mycket.

Burp.

Idag har varit en skön dag, alldeles lagom ansträngande och skön. En liten utflykt som gick över den vackraste bron av dom alla till Mill Valley för sagolikt god lunch på Joe’s Taco Lounge. Crab Tostada, jag har knappt ätit något godare! Hösten hade kommit till Mill Valley, löven skiftade i olika färger, det var höst i luften. Här nere hos oss känns sommaren fortfarande väldigt aktuell.

Sedan en tur runt Marin Headlands och till Point Bonitas som var den finaste lilla fyren ni kan tänka er, ja i alla fall om man är en fyr-junkie som jag🙂

Det fina vädret börjar komma till San Francisco nu, den finaste tiden att besöka staden då dimman lättar och solen värmer. Tur att jag har många inplanerade besök där framöver.

Lovar att lägga upp lite bilder imorgon, ska passa på att umgås lite med maken nu, han ska resa bort några dagar i jobbet så jag vill passa på att pussa på honom lite extra🙂

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Utflykter. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till It goes without saying

  1. Annika skriver:

    Enda problemet med vattenmelon är att man måste gå och kissa ideligen sedan🙂 Speciellt om man ätit den på kvällen…
    Men ack och OOOOOOOOO vad gott det är!!!!
    Kan tro att det är vackert nu hos er. Ja, men det är det alla årtsider därute i SF!!
    Lovely!!
    Kramar!!

  2. Lotta skriver:

    Ja, när är nästa bloggträff? Var det inte Mill Valley och lunch på Joe’s Taco Lounge som vi bokade in😉

    Håller med om att GG nog är läckrast – men Brooklyn Bridge kommer som god tvåa hälsar the New York lover

    Kramar!

  3. bortabrabloggen skriver:

    Jag är också fyrjunkie, de är så vackra! Kan också ha något med att jag älskar dramatiken mellan strand och hav. =) Kram

  4. Boel i Sydney skriver:

    Sv: tack, vad glad jag blir🙂

    Vilken vacker bro, snappet finare an Harbour Bridge till och med🙂 Hoppas man far se den i verkligheten nagon gang.

Kommentera

