Kiddo?!

Måste bara kika in återknyta till mitt förra inlägg.

Idag blev jag kallad kiddo av en medelåldersman på gymmet. Kiddo?! OK att jag är yngre än honom men den var ny 🙂

Om ma’am får mig att känna mig gammal och att uttrycket känns föråldrat, som att det hör till en svunnen tid, så måste jag säga att kiddo hade motsatt effekt.

Det var förmiddagens fundering det.

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Christina funderar. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Kiddo?!

  1. anna of sweden skriver:

    Oh, jag blev alltid så glad om någon kallad mig Miss. Mrs låter ju så mycket äldre. 😉

Kommentera

