Mot San Francisco!

Beväpnad med en nyinköpt guidebok beger jag mig nu till San Francisco. Staden som nog har kommit lite i skymundan på grund av min kärlek till New York. Men det är ju väldigt orättvist mot San Francisco, jag bor ju så nära en sådan fantastisk stad så nu ska det utforskas utanför de mest givna turiststråken. Börjar lite light idag och så är planen att åka upp någon gång ibland och ta sig an en stadsdel.

Första anhalt är dock universitetet och registrera mig på en kurs. Det kommer bli en spännande höst, det är jag säker på!

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Mot San Francisco!

  1. Lotta skriver:

    Du bevakar SFO, jag håller ett öga på NYC — även om jag villigt erkänner att jag inte skulle ha något emot att byta ibland😉

    Have fun!

    Kram

  2. christinaskriver skriver:

    Deal! Gillade din New York-rapport idag!
    Kram!

Kommentera

