Hastigt och lustigt

….. måste jag dra till San Francisco. Infomötet om en utbildning jag  funderar på att gå i höst har blivit flyttat till ikväll. Bara ren flax att jag gick in på universitetets hemsida och kollade.

Maken är på konferens och ska gå på baseball ikväll och jag hade tänkt gå på bio. Men nu blir det en kväll i San Fran istället 🙂 Kanske kan jag höra jublet från stadion.

Hepp hepp, nu brinner det i knutarna!

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Hastigt och lustigt

  1. Lotta skriver:

    Well….vad är väl en kväll i San Fran om inte alldeles….underbar? Tycker jag iallafall 🙂

  2. christinaskriver skriver:

    Absolut! Var härligt att känna lite storstadspuls igen!!

Kommentera

