Tillbaka i vardagen

Vännerna har dragit på nya äventyr söderut längs Highway 1. Jag pysslar i sakta mak här hemma medan jag äter obscena mängder djungelvrål. Började sortera lite bilder och fick återigen den känslan som jag fick uppe på Sentinel Dome. Den där känslan när allt faller på plats och man bara är. Jag skulle kunna sitta under det där trädet i timtal och bara vara i ett lugn som sprider sig genom hela kroppen. Frihet, högst uppe på en bergsknalle 8122 feet över marken.

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Foto, Livet och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Tillbaka i vardagen

  1. Lotta skriver:

    Men Christina. Det här ser ju nästan overkligt ut! Kan det få vara så här underbart? Jag är helt väck.

    Det är klart man måste äta djungelvrål i ett sånt här läge.

    Helt, helt underbart.

  2. christinaskriver skriver:

    Du är ju helt underbar i dina kommentarer Lotta!😀 Precis så overkligt, underbart var det.
    Kram!

Kommentera

