Idag skolkar jag

… från kompanjonerna krav och måste och borde och projektledning.

Jag har redan skolkat från träningen, sov till 9.30 och snoozade 4 gånger.

Har ingen aning vad den här dagen har att erbjuda, får go with the flow. Enda borde är en klippning som jag är i stort behov av, så jag kanske ramlar in i någon hårsalong.

Annars får vi se….

Ciao!

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Livet. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Idag skolkar jag

  1. Lotta skriver:

    Why not, eller hur?

    Så skönt det låter

    Ha en härlig helg!

    Kram

  2. christinaskriver skriver:

    Precis, why not? Vem ska stoppa mig😉 Mer än jag själv då….
    Ha en underbar helg du med Lotta!

    Kram!

Kommentera

