Skam den som ger sig

Nu har jag något som liknar ett Gantt-schema som jag kan lämna in… Ska bara fixa en budget och riskanalys också.

Det, tillsammans med att det varit riktigt hett idag, betyder att den här bloggerskan är helt slut i huvudet, så ni som hoppades på något djupsinnigt här lär bli besvikna. Men en bild kan jag ju bjuda på🙂

Over and out.

Längs Highway 1

 

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Skam den som ger sig

  1. Lotta skriver:

    Duktig du är!! Grattis!

    Bilden är underbar och highway #1 on ”my to do”😉

    När allt är klart hoppas jag du kan koppla av och bara relaxa ett tag.

    Kram!

  2. christinaskriver skriver:

    Tack!😀
    Ja tror det skulle passa dig perfekt med en road trip här. Ett tips är att ta det i sept/okt så slipper du dimman och får bara härligt krispig, klar kust!
    Ja på söndag kommer två goda vänner från Sverige så då ska jag bara relaxa i 1 1/2 vecka med dom🙂

    Kram!

Kommentera

