Kaktusvarning

… på mig idag.

Träna på morgonen brukar alltid få mig på bra humör och få mig att nynna hela dagen lång.

Men, min pms kombinerat med en bitchig tränare med massa attityd var ingen bra kombination. Hon klagade konstant på hur dåliga vi var och inte följde hennes instruktioner. Nähe, men om man inte har någon mikrofon så får man ta och sänka musiken lite så vi hör. Det var nästan så att jag gjorde fel med vilje, tjurskallig som jag är.

Så nu ska jag ta och tagga ner (förlåt det dåliga skämtet) och se fram emot att träffa maken med kollegor i Redwood City ikväll för lite drinkar och middag.

Kaktusar kan också vara vackra....

Bilden är tagen i San Juan Bautista där vi kollade på en kaktusutställning. Jajamän, här tar dom sina kaktusar på stort allvar. Hade ingen aning om hur många sorters kaktusar det fanns.

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Kaktusvarning

  1. Lotta skriver:

    Smart att vara bitchig när hon inte har koll på volym och missar hur ni kämpar.
    Jag hade gjort precis som du!

    Låter som en bra balans att få en trevligt kväll med drinkar och middag…makes up for the bad start så att säga.

    Kram!

Kommentera

