Ville bara kika in

…. Och säga att Mendocino är fantastiskt! Så vackert!
Har nu precis avnjutit solnedgång och lokalt vin på vår altan. Life is good!

Ha en fortsatt trevlig helg!

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Resor. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Ville bara kika in

  1. Fanny skriver:

    Låter som om ni fick tag på ett B&B till slut!🙂 Hoppas ni har en härlig helg!

  2. Lotta skriver:

    Härligt Christina!!

    Jag fixar fossingarna just nu efter en dag på stranden. Ska vidare och äta en lobster roll och key lime pie.

    Life is good, agree!

  3. Anna skriver:

    Ville bara kika in och dela med mig av den amerikanska kulturen, för jag skulle aldrig trott sånt här hände på riktigt om du inte hade berättat om det för mig😀 http://www.youtube.com/watch?v=KqRPOEa3P44

    (Kommentaren till videon där jag hittade den var för övrigt: ”Så här känner jag för Google+”)

Kommentera

