Jag önskar er alla

… en trevlig helg och Happy 4th of July!!

Ska sticka till Stanford Shopping Center nu och fynda på deras rea som jag har hört ryktas om. Jag är ju smålänning så jag bangar ju inte en bra deal😉 Denna helg är en stor reahelg och jag behöver linnen och toppar har jag insett nu när det varma vädret har kommit. Det ska bli 30 grader och strålande sol här i Mountain View i helgen. Norrut där vi ska befinna oss blir det runt 22 grader och sol, funkar alldeles utmärkt det med!

Vi drar vid tretiden och hoppas att de värsta köerna inte kommit ingång än. Blir säkert spännande att komma ut ur San Francisco på hemvägen om vi kommer i tid för fyrverkerierna. Jag tappade nästan hakan i Boston när jag var där för några år sedan när de brände av sitt fyrverkeri, så jag undrar om San Francicso kan toppa det🙂 Förhoppningsvis kan vi möta upp med en av gammal kollega till Mathias och höra om deras drömresa i USA också.

Vi kanske ses något i helgen men nästan den enda kritik som vårt ställe fått var att det var dålig internetuppkoppling. Men vad gör det, vi ska ju inte surfa oss igenom vår lilla  minisemester😉

Nu blir det full fart a la Kasper

 

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Jag önskar er alla

  1. Lotta skriver:

    Jag bangar inte heller för en bra deal😉

    Ha en lovely weekend!! Fyrverkerier i San Fransisco låter som magic🙂

    Kramar!!

Kommentera

