Nä hörrni

….vi tar väl några fler Sverigebilder. Kanske dom sista på ett tag. Det märks att jag inte pluggar just nu, har visst massa bloggtid. Nästa vecka blir det andra bullar, då ska jag ta tag i släpande kurser.

Ikväll har vi packat för vår lilla weekendtripp till Mendocino. Vi har  visst två kameraryggsäckar med oss så räkna med fler bilder (jag är bara skyldig till en kamera ;-)).

Strand i Båstad

Strand i Båstad

Blåklockor i Flivik

Blommor i Flivik

Kasper på jakt efter nytt träd att kissa på

Smultron längs vägkanten i Flivik.

Båt i Varberg

Varbergs fästning

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Foto. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Nä hörrni

  1. Boel skriver:

    Sa vackra bilder!

  2. christinaskriver skriver:

    Tack Boel! Jag tycker det är alldeles för roligt att fota 🙂

Kommentera

