Kvällens besök på Walmart

…. slutade med en grinig och bitsk man. Förra gången vi var på Walmart hade han druckit Margarithas och gick och fnissade hela besöket samt försvann konstant. Det kan vara lösningen för att ha en glad man på Walmart, fyll honom med Margarithas 🙂

Besöket föranleddes av att hyreskontoret inte längre lånar ut någon dammsugare så vi var tvungna att köpa vår egen. Det blev det minsta rymdskeppet, förlåt jag menar dammsugaren, vi kunde hitta. Maken ville ha ett stort åbäke, varför visste han inte (jag anar att det var för att den hade någon sorts antibakteriell funktion…. ). Jag hotade då med att han alltid skulle få dammsuga om vi valde den och vips så ändrade han sig snabbt till mitt alternativ som är så liten (nja?) att modellen kallas Nano.

Är du nyfiken på hur klientelet som handlar på Walmart kan se ut, så kika på en sida som heter People of Walmart. Jag vill dock höja ett varningens finger, vissa bilder önskar man att man aldrig sett.

Jag kan inte rå för det, jag tycker dom har konstiga dammsugare i Amerikat

 

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Shopping. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Kvällens besök på Walmart

  1. Ping: I’m on fire when I’m cleaning | My life in Silicon Valley

Kommentera

