På amerikansk mark igen

…. jetlaggad. Oj oj oj.

Den härliga marken-gungar-som-om-jag-varit-på en-båt-känslan infann sig i Chicago där jag skulle slå ihjäl 5 timmar. Cirka en liter vatten senare kändes det lite bättre. Men sen blev naturligtvis planet försenat. Så hemresan kan sammanfattas i ett ord: låååååång med lite extra å så ni förstår hur lång den var😉

Nu sitter jag med morgonkaffet i handen bara för att upptäcka att jag glömt hur man brygger kaffe här. Det blev alldeles för svagt!

Idag ska jag inte göra många knop. Maken har synkat över fler avsnitt av Game of Thrones och Dexter på iPaden så idag hittar ni mig paddandes i soffan. Kanske smyger jag mig ut på en promenad på eftermiddagen och vill jag verkligen lyxa till det så blir det ett dopp i poolen också, det har jag längtat efter!!

På återseende!

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

Kommentera

