Hustomten

…… har idag:

  • Putsat fönster.
  • Varit uppe på garagetaket och härjat.
  • Rensat stuprännorna.

Vojne, vojne det är bra att bli påmind om att det är jobbigt att ha hus. En lägenhet, trädgårdsmästare och poolpojke passar mig alldeles utmärkt just nu🙂

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Hustomten

  1. Lotta skriver:

    Visst vänjer man sig snabbt med enklare boende och trädgårdshjälp🙂
    Nu har vi ingen pool men om vi hade tillgång till en är det säkert skönt få den fixad också.

    Jag är nöjd just nu att boendet är lättskött! Vad duktig iallafall hustomten varit.

    Kram!

  2. christinaskriver skriver:

    Tack säger den här hustomten! Japp det är ganska skönt. Går något sönder får man inte fixa det själv utan ska ringa på maintenance🙂 Vi fick till och med instruktioner om vilket rengöringsmedel vi får använda i lägenheten när vi flyttade in😀

    Tror det kan vara en del jobb med en pool så jag är glad att jag slipper sköta den…. Idag blir det lite mer fix, behöver spola struprännorna lite bättre, tur att min höjdrädsla försvunnit!

    Kram!

Kommentera

